tirsdag den 20. juli 2010

#5 - Fra Vivi

Hej sveske!
er lige hjemvendt fra Italien, og kan godt sige at det har været en skøn uge. skønne ti dage.
Vejret har været i tip top, og hverdag var det næsten over 35 grader. du kan nok godt forstille dig at jeg har brugt mange penge på vand. Mig og min bror fik regnet det ud til at vi brugte nok over 200,- på is vand (men det var det hele værd!!)
Glæder mig til at vi ses igen, har godt nok savnet dig! og det lyder super godt med din fødselsdag, du ved, man kan altid stole på at Charlotte er der i sidste ende. Kom selv til at tænke på det tidligere idag. hun er der altid, når man kalder på hende.
I miss you, og håber virkelig at vi kan ses inden du rejser, for når du kommer tilbage starter jeg jo i skole, og dagen efter starter du vel? så går der nok to uger til at vi kan ses igen.. kan jeg altså ikke leve med! Husk mig at sende et postkort fra Kroatien eller Venedig.
Apropos postkort, så ville jeg sende dig et fra Rom. Har også skrevet det, men fik det aldrig sendt da jeg først opdagede posthuset den sidste dag. I stedet for så giver jeg det bare til dig. skrev det dernede, så det er vel det der tæller!

Kys,
Vivi.

1 kommentar: