torsdag den 27. maj 2010

3# - Fra Vivi

Kære Theresa!

Så sker det imorgen, jeg afslutter folkeskolen. Næsten helt. Jeg mangler jo lige eksamerne.
Ville ønske at jeg kunne udfylde det her brev noget mere, men jeg har stresset så meget over alting. Det var forresten rigtig hyggeligt at se dig i weekenden, glæder mig til at se dig igen snart!
Kommer du egentlig også ned i mindeparken imorgen? hvis du gør så send mig lige en sms, så kan vi jo sige hej og se mig i mit flotte, flotte kostume (som jeg forresten skal sidde med på i bussen!!)
Jeg savner dig allerede, men vi har jo snart sommerferie.
Lilian og jeg har planlagt at besøge dig efter eksamerne, så kommer vi og besøger dig på efterskolen. Hvis det altså er okay med dig?
Jeg fortæller dig hvordan det går, når jeg har oplevet det hele!
det er imorgen, imorgen, imorgen. Kan ikke helt tro det. Men det er jeg vel nød til.

Kys og Kram!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar