lørdag den 22. maj 2010

#2 - Fra Theresa

Hej Vivi :D

Selv om det er trist at vi nok ikke kommer på stranden idag, så glæder jeg mig også rigtig meget til at se dig, kommer de to andre også herover? vi kan desværre ikke bage kage, for mor og jeg er lige kommet hjem fra ferie, jeg glæder mig til at vise dig hvad jeg har købt i Berlin og hvad jeg har fået af min mor fra Kreta (: har også lige fået af vide at jeg skal til kroatien i år, vi skal være telt nedtagere igen.. så vi skal arbejde igen i år, men det gør jo ikke så meget når man så får to ugers gratis ferie vel (:
Jeg er faktisk også blevet Faster/Tante, kan ikke helt finde ud af hvad jeg er til ham. knægten hedder Sebastian, og er min halvbror Jons søn, han siger at jeg en dag skal komme over og se barnet, når jeg altså får penge, det glæder jeg mig til, har set billeder af ham og han er super sød, det er helt underligt at tænke på, for jeg havde forstillet mig at der ikke skulle komme nogle nye børn til vores lille 9 kantet familie xD (altså far, sidsel, jon, jos, jonas, pil, olivia, mor, jan) Nåh, men hvad havde jeg regnet med vi vokser jo alle op og skaber familie, jeg synes hele tiden min familie bliver større og større, så faktisk også en film der hed the back up plan igår om en kvinde der gerne ville have børn og så fik 2, ahh jeg ved sku ikke helt om jeg vil have børn, synes ikke jeg er så god til dem, men måske, måske ikke, tror at hvis jeg skal have børn så vil jeg helst være single mor, for jeg synes min mor er så sej, at have opfostret 3 børn, men en eks mand på sidelinjen, som ikke har været særlig god til at betale børnepenge (: nåh men vi ses senere, håber du bliver glad for din fødselsdagsgave, og det var sjovt at komme hjem og se alle de offline beskeder du havde sendt til mig over msn, jeg går ud fra at du har savnet mig :D
Kys Theresa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar